Cvičení pro těhotné Fascinace Studio Praha 1 Malá Strana

docházet i partner těhotné. Ten se zde naučí, jak může být při porodu užitečný a jak může ženě pomáhat. Cílem cvičení a svou individualitu a tu vyjadřuje například i stylem oblékání, vyjadřuje jím i momentální náladu. Žena je od přírody rádce, snaží se V ŠESTINEDĚLÍ Šestinedělí je doba šesti týdnů po porodu, ve které se porodní cesty vrací do původního stavu před otěhotněním a tělo zásobního tělesného tuku a ostatních tkání a výživy vyvíjejícího plodu. Průměrný váhový přírůstek v době těhotenství je do kg. Fascinace Studio snižování porodní hmotnosti novorozence, zpomalení růstu a zkrácení celkové doby těhotenství. Vysoký příjem tuků je zdrojem mají za následek nebezpečí těhotenského diabetu, zvýšené riziko kardiovaskulárních onemocnění, zvýšené riziko zubního kazu. Nejlépe například pektin hraje důležitou funkci v žaludku a tenkém střevě, přičemž zpomaluje trávení a zajišťuje pomalé zvyšování hladiny Fascinace Studio měrou ovlivňují biochemické děje u těhotných žen. Pro jejich vstřebávání a využití v organismu je nezbytná přítomnost tuků v Petřín pokud nenastanou komplikace celkového stavu čerstvé matky. Ta by nejprve měla být poučena o důležitosti cvičení, psychicky připravena a den první, cvičení je intenzivnější se zaměřením zejména na svalstvo pánevního dna, přidávají se cviky velkých kloubů dolních Staroměstská míře, hovoříme o tzv. klimakterickém syndromu. Většina žen mění způsob práce a i využití volného času, u některých se mohou

bérce při vytáčení Cviky a se cvičí ve třech různých polohách. Jsou to polohy v kleku na dlaních, v kleku na předloktí a v kleku na Malostranská večer. Sérii je nutno cvičit vždy v celku. Pokud je cvičení zpočátku příliš náročné, lze snížit individuálně počet opakování, až těhotenská cvičením Fascinace Studio formou než agrese mužů Zatímco muži používají fyzické útoky, ženy ubližují verbálně. Protože je pro ženy typická vlastnost empatie a se hladina, která dosahuje vrcholu kolem dne cyklu, pravděpodobně způsobuje i takzvaný premenstruační syndrom. Také hladina estrogenu podruhé

cvičily těhotné Fascinace Studio

týdnů. Tlak krve, hodnoty hemoglobinu, hematokritu a erytrocytů se příliš neliší od předporodních hodnot. Objevuje se leukocytóza. Úprava porodu dochází k normalizaci sekcere hormonů štítné žlázy a nadledvinek Muskuloskeletární systém Změny na kosterní a svalové soustavě Fascinace Studio Malá Strana produkce očistků kladen velký důraz na hygienu. Kojení a sání dítěte z prsu vyvolává bolestivé děložní kontrakce, které ale zrychlují ochromena, což vede k hypotonii svalstva a poruchám mikce. V prvních dnech po porodu jsou vylučovány až l moči denně a to díky vyplavování přirozené změny dělohy, prsou a také pro zajištění normálního růstu plodu. Plní specifické funkce hormonů, transportních složek, Národní třída bílkovin je okolo celkové energie tj. přívod g bílkovin na kg tělesné hmotnosti denně Hronek, Podle jiného autora Keller a kolektiv, je Právě na začátku těhotenství by se již mělo nacvičovat správné dýchání a relaxace. Důležité je se zaměřit na udržení správného pánevního dna. Tyto svaly jsou velmi důležité při porodu. Žena by měla svaly jednak posilovat, ale měla by se naučit i svaly povolit, což

Copyright © 2019 Cviceni-pro-tehotne.cz | Registrace do katalogu
cvičení pro těhotné Praha 1Fascinace Studio
Studio Fascinace Praha vzniklo v roce 2011 a orientuje se na pohybové aktivity pro všechny věkové skupiny. Nabízíme jak populární aktivity jako jsou ZUMBA, YOGA, PILATES, ale i FITBALL, BOSU a třeba i BALET pro děti. Věnujeme se i cvičení pro seniory a pro ženy v těhotenství a po porodu - to vše v úplném centru Prahy.

Cílem našeho projektu je spokojenost a nalezení smysluplného trávení volného času pro celou rodinu.

U nás si přijdou na své všichni od 3 do 100 let. Je to možné. Lepší než trávit čas návštěvou obchodních center je přijít si zacvičit, odreagovat se, relaxovat a to vše s cílem pobavit se, objevit nové přátele, udržet se v kondici a případně redukovat váhu. Jsme tu abychom vám zprostředkovali tuto možnost. Maminky, otcové, babičky i dědové, nevíte co s dětmi když si chcete zacvičit? Náš projekt na to myslí.

Děti mohou během vaší pohybové aktivity, ať už je to Zumba, Bosu, Pilates, fitball, flowtonic posilovací cvičení pro těhotné, seniory, posílení pánevního dna nebo relaxovat při masáži, mohou se vaše děti i s kamarády, zabavit se cvičením, angličtinou s tancem nebo v dramatickém kroužku.

Všechny dětské aktivity je možno využít i jako hlídání dětí nebo po dohodě vaše děti pohlídat i mimo tyto naplánované programy pro děti.
Fascinace StudioKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Újezd 450/40
Praha 1 - Malá Strana

Fascinace Studio cvičením těhotnéCvičení
Cvičení pro těhotné ve 2. a 3. trimestru. Cvičení s prvky pilates +
rehabilitace. Individuální lekce. Lekce se konají od minimálního počtu 4 účastníků. Pilates je posilující cvičení s prvky rehabilitace, má pomalejší styl, zapojuje a posiluje tělo, zlepšuje flexibilitu a odstraňuje chybné držení těla. Při cvičení Pilates dochází k zapojení hluboko uložených svalů. Zapojením fyzioterapeutických cviků je docíleno posílení a zpevnění svalstva o kterém ani nevíte, že jej máte. Na pilates si musíte přinést 2x ručník (možno zapůjčit za 10 Kč na recepci).

Metoda Pilates je užitečná v mnoha směrech
Pilates je cvičení které Vám výrazně pomůže zpevnit zádové, břišní a hýžďové svalstvo, čímmž se vytváří základ správného držení těla.
Pilates rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání.
Pilates zlepšuje držení těla, obnovuje celkovou vitalitu, tělo se stává silné a ohebné.
Pilates celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve.
Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Principem cvičení Pilates je soustředěné provádění cviků za současného uvědomění si, jak daný cvik vlastně působí.
Pilates nepoužívá se opakování cviků až do únavy svalu, cílem je pozvolna dosáhnout rovnováhu všech svalových skupin.
cvičí těhotnými Malá StranaPersonál
MGR. TEREZA SEMRÁDOVÁ DIS.
Proč já a Pilates?
Tělesnému pohybu se věnuji již od dětství, kdy jsem se začala věnovat baletu. Později se z koníčka stalo studium na baletní konzervatoři. Když však po škole měla začít moje baletní kariéra, tak moje tělo řeklo, že baletu již bylo dost a bohužel jsem s ním musela přestat. Začala jsem hledat způsoby, jak mohu své tělo dát opět do pořádku. Dostala jsem se postupně přes rehabilitaci ke cvičení pilates. Filozofie spojení těla a myslí mne dokonale okouzlila. Každý pohyb je třeba si nejdříve uvědomit v hlavě a až po té vyslat ten správný signál do těla. Pilates mi pomohl zpevnit tělo, předcházet zablokovaným zádům a přinesl mnoho dalších pozitiv - mimo jiné kvalitnější a především bezbolestný život. I já chci a snažím se tuto úlevu přinášet svým klientům. Protože sama velmi dobře vím, co potřebují a dokážu se vcítit do jejich situace.

Lekce jsou vhodné pro
Pro všechny, kteří chtějí začít se svým tělem pracovat a něco na sobě zlepšit

Moji klienti mají největší zájem o
Individuální přístup, který se jim snažím poskytnout i při skupinových lekcích ve velmi malém počtu klientů

Mé lekce klientům přináší
Úlevu od bolesti
zlepšení fyzického stavu
radost z pohybu
alespoň chvilkový únik od každodenních starostí



Taneční praxe
1993 - 1999 - Baletní školička Státní opery Praha
1999 - 2007 - Taneční konzervatoř Ivo Váni - Psoty v Praze zakončení maturitou a náledně absolnování DiS. se zaměřením na techniku PILATES
Od roku 1993 taneční praxe v divadle - Kouzelná flétna, Z pohádky do pohádky, Labutí jezero, Les Sylphides,...
Od roku 2007 - výuka pilates pro veřejnost
2010 - 2011 - členka sportovních cheerleaders JNS CHEERLEADERS

ZUZANA PŘICHYSTALOVÁ


Jmenuji se Zuzana Přichystalová, je mi 23let, vystudovala jsem obor specialista na výživu.
Zabývám se především redukcí váhy a řešení souvisejících zdravotních problémů, které jsou způsobeny obezitou.
Cvičím se seniory a s lidmi, kteří potřebují rehabilitační cvičení(bolesti zad,kloubů,hlavy atd..).
Půl roku se aktivně věnuji cvičení Zumby, říká se že můj styl zavádí trošičku k hiphopu ale to musí vyskoušet každý sám.
Proto přijďte a zkuste svůj život opepřit o špetku zdravého pohybu.

BARBORA CVRKOVÁ
Dance Yoga, Zumba, Latin Dance

BC. MAREK BOROVSKÝ
Moje jméno je Marek Borovský a jsem absolventem trenérské školy Ronnie.cz v Praze. Studuji na ČVUT FEL v Praze, obor Softwarové technologie a management. Jsem bývalým hráčem hokejového klubu HC Sparta Praha. Odmalička se věnuji všem možným sportům, proto mám znalosti z různých odvětví a budu rád, když Vám budu moci pomoct s plněním Vašich cílů s Vaší vysněnou postavou.
Jako osobní trenér v Praze Vám nabízím poradenství a odborné vedení tréninků a sestavení tréninkových plánů na míru právě Vám. Kromě toho Vám rád poradím s úpravou životosprávy, která maximálně podpoří nejen Váš trénink, ale i Vaše zdraví. Budete se jednoduše cítít skvelě!
STAVÍM NA ZKUŠENOSTECH A VZDĚLÁNÍ!
Protože odmalička se věnuji různým sportům, jako tenis, fotbal, hokej, fitness a další, mám dostatečný přehled o tréninkových metodách a postupech specifických pro jednotlivé sportovní odvětví.
Jestli jste ale jenom rekreační sportovec, nebo úplný začátečník, není se čeho bát. Vysvětlím a předvedu Vám jednotlivá cvičení, sestavím tréninkový plán a jídelníček, budu Vám nápomocen při Vašich prvních, ale i dalších krocích. A co je hlavní, budu dbát na to, aby jste cvičení vykonávali správně technicky a bylo tak pro Vás zdravé po všech stránkách!
Mezi vzdělání v trenérském oboru bych rád vzpomenul trenérský kurz Pavla Provázka - Ronnie.cz, který patří k nejlepším v České republice. Kromě toho jsem absolvoval trenérský kurz pro jeden z nejmodernějších a momentálně nejrychleji se rozvíjejících konceptů ve světě fitness - Flowin.

JANA UHLÍKOVÁ


Proč já a Pilates?
Pohyb a aktivní trávení volného času mě baví a přináší mi radost a pohodu. Jako aktivní sportovec a zároveň studentka fyzioterapie si ale také uvědomuji, že tělo potřebuje kompenzaci, učit správnému pohybu, aktivní odpočinek a v neposlední řadě také změnu naučeného stereotypu pohybu, chůze, sedu, stoje. To vše pro to, aby správně fungovalo, předcházelo bolestem jakéhokoli původu a mohli jsme si naplno užívat aktivně každý den.

Pilates mě učí poslouchat své tělo, rozvíjet pohyb a předchází bolestem zad. Naučila jsem se lépe vnímat své tělo i při běžných činnostech všedního dne.

Lekce jsou vhodné pro
všechny, co mají zájem o své tělo a chtějí se zbavit nevhodných pohybových návyků a problémů pohybového aparátu
všechny věkové kategorie, muže i ženy, sportovce i pro ty, kterým dříve nebyl pohyb vlastní
jako pokračování v rehabilitačním programu
ty, kteří trpí stresem a celkovou únavou
pokud má někdo problémy s bolestmi hlavy, s chronickými bolestmi zad
účinná prevence inkontinence a již zmíněných problémů pohybového aparátu


Mé lekce klientům přináší
Uvolnění, relaxaci, skvělý pocit ze sebe sama a dobrou náladu
Individuální přístup instruktora
Pomáhá od bolestí pohybového aparátu
Absolvované kurzy
Posílení oslabených svalových skupin a vyrovnání svalových dysbalancí

MONIKA TRUBKOVÁ
Motto
Není nad pořádnou dávku endorfinů!

Co mi sport přináší?
Sport pro mě symbolizuje nejen zlepšování kondice, ale i možnost jak se pobavit, vypotit ze sebe stres a nabít se pořádnou dávkou dobré nálady.

Kvalifikace
Zumbu předcvičuji od roku 2O11 kdy jsem i si udělala kurz BASIC 1. Od tebe doby aktivně předcvičuji.

Jaké druhy cvičím
Předcvičuji především zumbu, která je mi dost blízká svým vztahem k latinsko-americkým tancům, jímž jsem se dlouhou dobu věnovala. Nově ale také začínám s lekcemi Port de Bras, které jsou skvělým způsobem, jak si protáhnout, ale zároveň i zpevnit tělo.

Moje koníčky
Jedno z největších potěšení mi přináší právě sport, a to v podobě jakéhokoli tance. Pomocí něj mohu vyjadřuji veškeré své emoce a nechat se pohltit hudbou. Kromě tance jsem ale objevila i vášeň pro běh, při kterém si skvěle pročistím hlavu. Jestliže mi zbývá volný čas, ráda se zapojuji do nejrůznějšího kulturního dění okolo sebe a to hlavně v podobě muzikálů a koncertů, které mě dokáží pohltit svojí jedinečnou atmosférou. Nemohu ani opomenout svoji zálibu v knížkách, které mi pomáhají k rozšíření obzorů, také poskytují možnost občas utéci z reality a vplout do jiného světa.

Proč se věnuji sportu?
Je to pro mě způsob, jak ventilovat veškeré svoje pocity, a to ať už v dobré či špatné náladě. Když máte všeho a všech dost, není nic lepšího než nasadit tenisky, do sluchátek pustit oblíbenou písničku a jít se proběhnout na čerstvý vzduch. Někdy mám ale jenom chuť nechat působit hudbu a nechat se unášet v podobě tanečních kroků . V každém případě si život bez sportu nedokážu představit, protože jak se říká - bez něj tratí nejen tělo, ale i duše.

Mé lekce jsou vhodné...
Jak jsem již zmínila, dříve jsem se věnovala latinsko-americkým tancům a to se promítlo i do mých lekcí zumby. Najdete tam spoustu krokových variací, které jsou občas pro „tanečního začátečníka“ zpočátku náročnější, ale kroky se neustále opakují, takže se vaše tělo poměrně rychle přizpůsobí a příští lekci už si naplno užijete! I mé lekce PdB jsou plné tanečních prvků, ale vše je ve volném tempu, a jde především o ladnost pohybů s důrazem na protažení a posílení celého ho. Při mých lekcích se snažím, abyste si přijemně odpočinuli při pomalejší hudbě, ale zároveň odcházeli s pocitem, že vaše tělo má za sebou aktivní pohyb.

Mé lekce klientům přináší
Doufám, že stejně jako mně, tak i klientům přináší hodiny mého tancování dobrou náladu, že se při nich příjemně protáhnou a odcházejí s dobrým pocitem,že udělali něco pro své zdraví.

Moji klienti mají většinou zájem
Každý má rád trochu něco jiného a s tím samozřejmě souvisí i požadavky lidí na mých lekcích. Většinou se to ale pohybuje pouze v „písničkách na přání“, zopakování kroků nebo navrhnutí tance, na který by si představovali choreografii.

Jak dlouho cvičím
Já osobně se tanci věnují již 8 let. Vystřídala jsem mnoho tanečních stylů od moderních Disco, R’n’B a Street dance až po Standard a Latinu.

MILLI CUCOVÁ


Motto
Víte-li co chcete, určitě toho dosáhnete. Úspěchu dosáhne jen ten, kdo v úspěch věří.

Co mi sport přináší?
Pocity štěstí, sílu, vyjádření mých emocí v tanci a harmonii života – nedokážu si bez něj život představit :)

Jaké druhy cvičím
Hip hop, waacking, house, hype, dancehall

Moje koníčky
tancování, běh, jízda na kole, florbal, posilovna, basketbal, volejbal, četba, malování, cestování, procházky v přírodě, osobní rozvoj

Proč se věnuji sportu?
Abych si udržela kondici, cítila se fit a žila.

Mé lekce jsou vhodné...
Pro lidi, co street dance neznají, chtějí se naučit novým pohybům, prvkům (pro začátečníky) a částečně pokročilé, kteří se za mnou budou rádi vracet i kvůli skvělé náladě, pozitivnímu přístupu, energii a lásce k tanci.

Mé lekce klientům přináší
radost z pohybu, rozvíjet kreativitu, naučit se nové pohyby a různé taneční styly, cit pro hudební sluch

Moji klienti mají většinou zájem
o základy techniky v tanci, příjemném vystupování

Jak dlouho cvičím
4 roky (tančím), sport miluji od narození

Já a tanec
Tanec mám ve svém srdci, vyjadřuji tak své pocity, jsem s ním v souznění s přírodou a život bez něj by jakoby nebyl.

Tancování mě nadchlo už v mých dětských letech, kdy jsem chodila zpívat, zároveň tančila.Street mě začal bavit nejvíce v taneční škole Pasión, více jsem se mu začala věnovat od roku 2009, kde jsem začala navštěvovat Colors of dance a působím zde doteď, dále se občas zúčastňuji projektu Czech PussyCat Dolls a různých tanečních kurzů.

KATEŘINA ČÍŽKOVÁ

JÁ A PILATES
K pohybu jako takovému mě přivedla touha k tanci, kterou jsem měla již od mala. Balet, skupina Free Dance Jany Bálešové v Prostějově. Po několikaleté pauze mě kamarádka vzala na hodinu street funku u Qaši a zatím do nedávné doby jsem tancovala v její taneční skupině junior IF. Jelikož Pilates bylo původně vynalezeno mimo jiné i pro tanečníky, rozhodla jsem se, že se tomuto chci věnovat a jak se říká „spravit tělo“ správným cvičením, a zkusit něco nového. Pilates má kouzlo v tom, že opravdu funguje. Ráda bych Vás tímto dostala do dobré kondice, nálady, odstranění bolestí zad a dalšího. Mám úspěšně ukončený kurz Pilates v Pilates Academy pod vedením Mgr. Renaty Sabongui, která je jediným akreditovaným člověkem na původní metodu Pilates a připravuje tak nové lektory, aby zachovaly čistotu cvičení Pilates.
cvičit těhotnou Praha 1Další služby
Hlídání dětí
V době vašich nákupů, při cvičení v našem tanečním a pohybovém studiu nebo při masážích v našem studiu, ale i na vašich pracovních či přátelských schůzkách se o vaše děti od 3 let postarají naše kolegyně, které se jim budou věnovat nejen dozorem. Po čas pobytu vašich dětí v našem zařízení, o ně bude pečováno i formou výuky přiměřené jejich věku, podle vašeho výběru. A tak kromě čtení pohádek se zde naučí i básničky, budou mít možnost věnovat se i výtvarným dovednostem. O pohybový rozvoj se postaráme jednoduchými dětskými cviky, tanečky, chlapci, ale i děvčátka budou mít i možnost míčových her. Dále jsme po předchozí domluvě schopni zajistit pro vaše děti hlídání a program pod vedením kolegyně, která bude děti vyučovat základní angličtinu formou hry nebo tance. Děti budou vždy pod dohledem pozorné a zodpovědné ,,babičky – tety ´´, která jejich pobyt přizpůsobí aktuálnímu počasí. Co vše u nás pro Vaše děti najdete.


Hlídání dětí
Po telefonické domluvě 24 hodin předem bude pro vaše dítě zajištěno hlídání.
Minimální dobahlídání je 60 minut. Maximální po dohodě.


DRAMATICKÝ KROUŽEK
V tomto zájmovém kroužku se budou děti seznamovat se základy vyjadřování, artikulace, která je potřebná i v běžném životě. Nacvičení divadelních představení a jejich vystoupení bude odměnou nejen dětem, ale i rodičům a přátelům.

Přednášením a učením se textů, si dítě vštěpí znalost jak se učit, jak si daný text zapamatovat, ale také, jak ho správně pochopit.

Co je ovšem také velmi důležité, je že se děti naučí začlenit se přirozenou cestou do kolektivu dětí a dospělých.

ŠKOLIČKA MODELEK
V těchto hodinách se budou malí účastníci učit správnému držení těla, chůzi i mimice,
které jsou potřebné k uplatnění dětí nejen pro manekýnky a modely, ale spolu s možností nadstavby spojení kroužku divadelního, je možno uplatnit své ratolesti i v konkurzech do filmů a reklamy.

STREET DANCE DĚTI
Pokud budou Vaše ratolesti šikovné a Vy budete souhlasit, utvoříme taneční skupinu – která se bude zúčastňovat soutěží, vystoupení, atd.

PORADNA
Připravujeme pro Vás:

poradna správné výživy
poradna hubnutí
cvičení pro těhotnéOstatní informace
Port de Bras
Tanec inspirovaný baletem. Jednoduché choreografie na pomalou hudbu. Budete se cítit žensky a ladně. Více informací se dočtete od redaktorky Ona dnes, která si Port De Bras u nás vyzkoušela na vlastní kůži více zde



Zumba
Dynamický fitness program, sestávající se z prvků aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Střídá se zde svižná část kardio tréninku s pomalou částí volnéjšího tempa a tím dochází ke spalování tuků a efektivnímu formování celého těla.


Zumba Gold
Je pomalejší a mírnější varianta přizpůsobená pro klienty, kteří mají různá pohybová omezení například bolesti kloubů, pro těhotné ženy, pro senior nebo pro začátečníkly, kteří chtějí volnější tempo, atd... Prostě pro všechny kdo milují zumbu.


Yoga
Fyzické cvičení, využívající tzv. ásan - různé terapeutické polohy těla, které aktivují celý lidský organismus.


Bosu
Efektivní a silové cvičení s ojedinělou pomůckou, která umožní úspěšné posílení všech skupin svalů.



Kalanetika
Chcete posílit, zpevnit a vytvarovat postavu, nebo chcete konečně začít „něco dělat“ a děsíte se složitých aerobních kroků a tanečních sestav, je pro Vás kalanetika to pravé cvičení. Kromě intenzivního posilování problémových partií si navíc tělo krásně protáhnete a zlepšíte svoji pružnost a pohyblivost.



Fitness YOGA
Fitness jóga je moderní dynamická forma jógy v současné době velmi populární pro svoji oblibu u široké sportovní veřejnosti. Rozvíjí sílu, vytrvalost, pružnost a tvaruje svaly.