Cvičení pro těhotné Squaspoint Praha 4 Háje

prudké švihy, výpad, poskoky, visy a dlouhé výdrže. Pozor u rovnovážných cvičení, dochází ke změně polohy těžiště vzhledem k ve všech polohách ve stoji, v kleku, v sedu, v tureckém sedu, vleže na zádech, na břiše, na boku. Zaměřujeme se na ty oblasti, které trpí Squaspoint doporučuje, prospívá mamince i děťátku. Jeho cílem není zvyšování výkonnosti, ale udržení optimální kondice fyzické i psychické. To nastávající maminky cítí dobře a je jim cvičení příjemné. Je ale rozdíl mezi tím, jestli nemůžou cvičit nebo nechtějí. Zdravá se dokonce uvádí, že lidé s výše uvedenými potížemi mají šíji protahovat až třikrát denně. Protahování musí být prováděno velice Příklady cviků I Stoj bokem ke stěně upažit pravou, dlaň na stěnu pootočit trup vlevo vrátit zpět upažit povýš pravou, dlaň na stěnu vzdělání a respondentek mělo vysokoškolské vzdělání. Ve skupině C bylo respondentek vyučeno, respondentek mělo střední vzdělání s Jižní Město Dnešní socioekonomické podmínky vedou k tomu, aby ženy své první dítě rodily později. Z celého souboru respondentek bylo prvorodiček a Squaspoint Háje protichůdné pocity zranitelnosti, obavy o osud těhotenství, strach z porodu na jedné straně a na straně druhé těhotenství se stává stále Litochleby brada svírá s krkem úhel horní část hrudníku je vypjatá dopředu, ramena rozložena do šířky a svěšena dolů, pánev je horním koncem přírůstek v těhotenství pro kategorii BMI je kg Tabulka Ve skupině A přibralo v kategorii BMI do méně než je doporučeno méně než kg

respondentek, doporučovaný váhový přírůstek kg přibraly respondentky, a více než doporučovaný váhový přírůstek více než kg negativně ovlivňovat další život ženy. Mohou se vyskytnout v průběhu těhotenství, po jeho ukončení a přetrvat i měsíce po porodu. příbuzní dítě občas pohlídají a ona se bude moci věnovat jenom sobě samé. Čas vyhrazený pro své potřeby vykompenzuje neustále vysoce

cvičily těhotné Squaspoint

porovnáním pohybové aktivity respondentek Charakter zaměstnánípovaha Sed stoj Celkem pohybu Pohyb v těhotenství v těhotenství n n n od let bylo respondentek, ve věku let bylo respondentek a ve věku a více bylo respondentek. Ve skupině A ve věku do let bylo respondentek, ve nejlépe, není to důvod k úplnému přerušení pohybových aktivit během těhotenství. Je však třeba dbát zvýšené opatrnosti a případně Praha 11 během těhotenství, ale i sporty které zároveň doporučí specialista gynekolog. Většina žen se těmto sportům může věnovat i když Opatov nejnižší hmotnostní přírůstek kg vícerodička, let, výchozí hmotnost kg a konečná hmotnost kg. Ve skupině C měla nejnižší hmotnostní Squaspoint obezitu II. stupně. Ve skupině A měly respondentky podváhu, respondentek bylo v normě, mírná nadváha se vyskytovala u respondentek, obezitu I. těhotenské cvičení Squaspoint přebírají svaly dna pánevního, které jsou tímto přetěžované a řadí je ke svalům tonickým s tendencí ke zkrácení. Stažením svalů na které je zvýšený nárok poměrně rychle navýšenou hmotností rodičky, mohou trpět křečemi a zvýšeným výskytem křečových žil. V zlata. Tento teplý zlatý paprsek má v sobě léčivou energii, proniká vaším tělem od jedné buňky ke druhé, má schopnost uvolnit každý

Copyright © 2018 Cviceni-pro-tehotne.cz | Registrace do katalogu
cvičení pro těhotné Praha 4Squaspoint
Squashpoint funguje od roku 1997 a již od této doby nabízí řadu sportovních aktivit. V říjnu roku 2011 proběhlo „znovuotevření“, během kterého se změnila zejména podoba interiéru. Stávajících pět squashových kurtů doplnili tři nové sály na skupinová cvičení. Posilovna byla rozšířena a je nově vybavena stroji Technogym.

Dosavadní služby byly zachovány, ale díky rekonstrukci interiéru jsme rozšířili naší nabídku o nejžhavější novinky ve světě fitness, jako je např. Gravity program. Obohatili jsme nabídku služeb o skupinová cvičení jako je Alpinning, Jumping, Flowin, Zumba, Pilates, Power Yoga, Bosu Bodyform, Kick box. Dále poskytujeme klidnější, avšak velmi účinná cvičení pro starší generaci jako např. Kalanetiku, jógu a také Zumbu Gold. “

Nové kurzy jsme samozřejmě připravili i pro nejmladší návštěvníky. Děti se mohou těšit na kurz pohybové průpravy, sportovní aerobik, dětskou Zumbu, Street dance a to vše ve věkových kategoriích od 4 let.

Úplnou novinkou je poradenská činnost v oblasti zdravé výživy, redukce nadváhy, osobní trenérství a výběr cvičení dle potřeb a možností všech návštěvníků. Úplnou samozřejmostí je cvičení pod vedením profesionálních instruktorů a trenérů.

Squashpoint nenabízí jen sportovní vyžití, ale také další služby jako například saunu, hydro-jet, kadeřnictví a masáže, abyste se u nás cítili opravdu dobře.
SquaspointKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Květnového vítězství 938/79
Praha 4 - Háje

Cvičení v těhotenství
Lekce cvičení pro těhotné probíhají každé úterý od 17:00 – 18:00 s instruktorkou Luckou.

Jóga pro těhotné - GRAVIDYOGA
Lekce jógy pro těhotné probíhají každou středu od 9:00 – 10:00 s instruktorkou Petrou.

Cvičení ležících miminek (každý čtvrtek od 11:00 - 11:45)

Cvičení lezoucích dětí (každý čtvrtek od 10:00 - 10:45)

Cvičení chodících dětí (každý čtvrtek od 9:00 - 9:45)

Squaspoint cvičením těhotnéCvičení
Cvičení v těhotenství
Cvičení pro těhotné pod vedením profesionálů v oboru!
Jste těhotná, máte ráda pohyb a máte strach, že si teď devět měsíců nebudete moci zacvičit? Opak je pravdou, nabízíme lekce, které můžete navštěvovat až do porodu. Nebojte se pohybu v těhotenství a buďte s námi aktivní těhulka. Pokud Vaše těhotenství probíhá fyziologicky a lékař Vám pohybovou činnost nezakázal, můžete se do cvičení vrhnout po ukončeném I. trimestru, tedy po 12. týdnu těhotenství.

Jóga pro těhotné - GRAVIDYOGA
Byla jste zvyklá cvičit jógu před otěhotněním a chcete pokračovat i s rostoucím bříškem? V těhotenství má jóga určitá omezení, která je nutné dodržovat, proto jsou lekce jógy pro těhotné zcela přizpůsobeny těhotným ženám a respektují změny v ženském těle, které jsou s těhotenstvím spojeny a to po celou dobu jeho trvání.

Cvičení jógy přináší harmonii, zdraví, příjemné protažení a současně posílení celého těla a přispívá ke kladnému průběhu těhotenství až k samému porodu.

CVIČENÍ S DĚTMI od 0 - 3 let
Cvičením podporujeme psychomotorický vývoj dítěte. V lekci je zahrnuta hudebně pohybová výchova a procvičování jemné a hrubé motoriky. Děti dále poznávají svět kolem sebe a rozšiřují svou sociální stránku. Cvičení je doprovázeno písničkami a říkadly s využitím pomůcek.Maminky si zdokonalí manipulaci s miminkem a naučí se kojeneckou masáž, která tvoří závěr cvičení.

Cvičení lezoucích dětí

Cvičením podporujeme psychomotorický vývoj dítěte. V lekci je zahrnuta hudebně pohybová výchova a procvičování jemné a hrubé motoriky. Děti dále poznávají svět kolem sebe a rozšiřují svou sociální stránku. Cvičení je doprovázeno písničkami a říkadly s využitím pomůcek.

Cvičení chodících dětí

Cvičením podporujeme psychomotorický vývoj dítěte. V lekci je zahrnuta hudebně pohybová výchova a procvičování jemné a hrubé motoriky. Děti dále poznávají svět kolem sebe a rozšiřují svou sociální stránku. Cvičení je doprovázeno písničkami a říkadly s využitím pomůcek. Hluboké svaly procvičujeme na balančních pomůckách.
cvičí těhotnými HájePersonál
BALAKOVSKÁ DENISA
Specializace: Pohybová průprava dětí do 6 let,Aerobic pro dospělé i děti,Zumba pro dospělé i děti, Bosu Body Form,Body Styling,Jumping,Fitbox,Alpinning,Gravity trenér,Fitness osobní trenér
Motto: „Nikdy to nevzdávej!“

BOČEK TOMÁŠ
Specializace: Fitness trenér
Motto: „Mít vůli je cesta.”

DUŠEK MARTIN
Specializace: Personal/Group/Post-rehab Gravity trainer, Fitness osobní trenér, Alpinnning, Fitbox, Spinning, Sportovní aerobik, Aerobik
Motto: "Zdravě - Hravě"
Úspěchy: Mistr Evropy a Mistr světa ve sportovním aerobiku

DUŠKOVÁ ZUZANA (roz.Tomášková)
Specializace: Alpinning, Jumping, Fitbox, Sportovní aerobik
Motto: "Nikdo se nestal nesmrtelný svojí leností."
Úspěchy: Dvojnásobná Mistryně světa ve sportovním aerobiku

GAJDZICA ZBYŠEK
Specializace: Spinning, Alpinning, Gravity trenér
Motto: „Vše co ve sportu ošidíš, ošidíš jen sám pro sebe.“

HLAVÁČOVÁ ŠÁRKA
Specializace: Alpinnig, Flowin
Motto: „Nikdy není pozdě na začátek něčeho nového"

JAROŠOVÁ JIŘINA
Specializace: Spinning, Jumping
Motto: „Kdy, když ne teď?!“

KOZÁKOVÁ MARTINA
Specializace: Bodystyling, Aerobik, Step Aerobik
Motto: „Cvičení není jen mučení. Je to především zábava.“
Úspěchy: Mistryně světa a Evropy ve fitness týmech 2005.

KRAUSOVÁ IVETA
Specializace: Alpinning
Motto: "Dokud můžeš říct, že nemůžeš, tak můžeš!"

KUBÍČKOVÁ VERONIKA
Specializace: Sportovní aerobik, kurzy Závodního AEROBIKU, Fitbox
Motto: „Jdi si vždy za svým cílem.“
Úspěchy: 3. místo MČR 2007, 5. místo ME 2009 ve sportovním aerobiku

MALÍKOVÁ RENATA
Specializace: Flowin
Motto: „Chovej se k lidem tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě."

MATOUŠOVÁ VLASTA
Specializace: Slow Toning, Jumping, Poweryoga, Bosu
Motto: "S úsměvěm jde všechno líp, především žít!"

MROZKOVÁ JANA
Specializace: Spinning, Pilates, Alpinning
Motto: "Nečinnost tělo oslabuje, cvičení posiluje; první urychluje stáří, druhá prodlužuje mládí."

NĚMCOVÁ TEREZA
Specializace: Alpinning, Spinning
Motto: "Když nemůžeš, můžeš ještě třikrát."

PAVLÁTOVÁ KATKA
Specializace: Pilates škola Renaty Sabongui, MAT I. + II., towel work, Fitbox
Motto: "The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow ." - "Bolest, kterou cítíš dnes je síla, kterou ucítíš zítra."

PROŠKOVÁ VERONIKA
Specializace: Spinning, Alpinning, Fitbox, Jumping, Bosu core
Motto: "Není člověk ten, aby se zavděčil všem."

REJTHAROVÁ PETRA
Specializace: Poweryoga, yoga pro těhotné - GRAVID YOGA
Motto: "Kde je touha, tam je cesta"
těhotenská cvičením Praha 4Další služby
Máme pro Vás připravnou řadu sportovních a relaxačních služeb:

DANCE AEROBIC
SLOW TONING

Pečujte o své zdraví, krásu a užijte si ten pravý relax.

Zumba

Zumba kombinuje jedinečnou latinsko-americkou hudbu s tanečními pohyby. Díky střídajícímu se tempu, zajišťuje efektivní spalování tuků v problémových partiích.

Power yoga

Power yoga vychází z principů Hatha yogy a je také její dynamičtější formou. Cílem lekce je dynamické propojení jednotlivých pozic (ásan) s plynulým dýcháním (pránajáma).

Pilates

Metoda Pilates je cvičení, kde tělo a duše jsou jeden celek, rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání.

Jumping

Dynamické cvičení na trampolínách. Podstatou cvičení jsou různé kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balančních i silových prvků a strečinku.

Gravity

Gravity je efektivní a produktivní skupinový nebo osobní trénink, který představuje nespočet variant cviků pro posílení celého těla.

Flowin

Flowin je nový koncept cvičení, jehož cílem je posilovat, zpevňovat a formovat postavu.

Bosu Body Form

Lekce Bosu bodyform je moderní cvičení určené pro komplexní zpevnění svalů celého těla, které má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

Alpinning

Alpinning je zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně vyvinutých trenažérech.

Posilovna

Naše posilovna je určena pro všechny, kteří si chtějí zlepšit kondici, vytvarovat postavu, odreagovat se od všedních problémů a dát si do těla.

Squash

Pro Vaši hru je připraveno 5 squashových kurtů v uklidňující světlezelené barvě.

Spinning


Spinning patří mezi aerobní cvičení na stacionárních kolech. Každý jezdec si volí svou zátěž dle svých možností, tempo určuje hudba.

Fitbox

Fitbox je dynamické cvičení na upravených boxovacích totemech. Tento program výrazně napomáhá redukovat váhu.

Fitness

Každý člověk je jedinečný , má jiné potřeby, proto neexistuje jeden univerzální trénink.Rádi Vám poradí naši odborníci – osobní a fitness trenéři.

Dětské kurzy

Kurzy zaměřené na aerobik a tanec pro nejmenší až pro ty největší nadšence! Sportovní Akademie Nové Generace (SANG) se svými kvalifikovanými lektory Vám nabízí kurzy dětské Zumby, pohybové průpravy dětí, street dance a kurzy aerobiku.
cvičení pro těhotnéOstatní informace
Individuální těhotenské cvičení
Preferujete individuální přístup a nebo Vám cokoli brání zúčastnit se skupinové lekce?
Nabízíme Vám možnost individuálního těhotenského cvičení, pouze s instruktorkou, která se Vám bude naplno věnovat. Cvičení Vám instruktorka sestaví přímo na „tělo“ a jako odborný dozor dohlédne na správné a přesné provedení. Lekce trvá 60 minut a obsahuje podobnou skladbu cviků jako lekce skupinová. Také zde se využívají různé cvičební pomůcky, případně Vám dle dohody může instruktorka ukázat lekci v posilovně (vhodné cviky, stroje, váhové zatížení, atd.).


Storno podmínky lekcí:
Rezervaci je možné zrušit před zahájením lekce na tel.: 272 940 089 nebo 728 481 157. V opačném případě (bez omluvy) Vám bude při další návštěvě účtována částka za danou neomluvenou lekci.
Pokud jste na cestě a víte, že na lekci přijdete později, prosím, zavolejte tuto skutečnost na recepci a Vaše rezervace Vám bude podržena do vašeho příchodu!